Till senaste kommentaren

Varför får jag inte lämna min vattenavläsning i E-tjänsten?

Jag har gjort en vattenavläsning och försöker lämna in min vattenmätarställning i E-tjänsten men när jag loggat in med mitt bank-id står det att det inte finns något kundnummer kopplat till mitt bank-id och kommer inte vidare.
Jag är lagfaren ägare tillsammans med min man.
Varför kan jag inte lämna in mätarställningen och hur gör jag nu?



Tacksam för hjälp!

Kommentarer

  • Hej Hanna!
    Javisst kan vi hjälpa dig med detta!

    När detta felmeddelande dyker upp i e-tjänsten är det oftast att det bara är en av er som är lagfarna ägare som vi har ett registrerat personnummer till på ditt vatten- och avloppsabonnemang. Vi kan lägga till även ditt personnummer när du är lagfaren ägare så du också kan lämna vattenmätarställningen via e-tjänsten.

    • Skriv till info@engelholm.se eller ring till oss på kundtjänst på 0431-870 00 så hjälper vi dig. 
    • Lämna ditt personnummer och vilken adress vattenmätaren och abonnemanget finns på.

    Tips! Du kan också logga in på Min Sida via engelholm.se och då se din tidigare förbrukning av vatten och lämna din mätarställning där igenom.

    Hoppas mitt svar hjälpte dig. Annars är du välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Nicole Kundtjänsthandläggare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.