Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Betalning av parkering Ängelholm

Jag har under många år regelbundet valt att utfört vissa ärenden i Ängelholm.
Vill nu påtala vilken enorm försämring jag anser att parkeringssystemet Parkster är.
Parkeringstjänsten i sig må väl vara bra men jag föredrar att betala min parkering vid aktuell tidpunkt framför att upprepat få sms om att avgiften är för låg för att faktura ska skickas ut via sms. Alltså skjuts den upp flera gånger om för att så småningom skickas via sms. Enligt företaget själv kan de dessvärre se att detta inte kunnat levereras som det var tänkt. Alltså får jag då ingen information om att de nu vill att jag ska betala de 11 kronor det rör sig om. Enligt meddelande på nu levererad pappersfaktura framgår att påminnelse har skickats till e-postadress och till folkbokföringsadress. Enligt uppgift från företaget har någon påminnelse aldrig skickats. Slutligen kommer en påminnelse med hot om inkasso. Det här fungerar verkligen inte väl!

Vill Ängelholm behålla sina besökare/kunder får man nog hitta ett annat sätt att möjliggöra för parkerande besökare att sköta sina parkeringsavgifter på plats.


Kommentarer

  • Hej Eva!

    Tack för ditt inlägg!

    För att förenkla din betalning har Parkster olika betalningsmetoder och det finns möjlighet att få beloppet draget direkt från ditt konto- eller kreditkort. Du kan ansluta ett Visa/Mastercard till ditt Parksterkonto som debiteras automatiskt den 15:e varje månad. Dagen före varje debitering får du en sammanställning per e-post. För att ändra betalningsmetod går du in på Parkster och loggar in under "Mina sidor".

    Jag hoppas detta kan underlätta för dig. Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning

    Marie Kundtjänsthandläggare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy