Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte skicka in ett ärende i E-tjänsten skolstartstjänsten?

Jag skulle skicka in uppgifter inför min dotters skolstart till skolstartstjänst men det funkar inte för mig Det står att jag redan har ett pågående ärende, men jag har inte påbörjat något ärende innan. Hur gör jag nu för att skicka in nya uppgifter in för kommande termin?

Kommentarer

  • Hej Eva-Lena ,

    Tack för att du kontaktat oss!

    Att det står att det redan finns ett pågående ärende kan bero på att det finns just ett pågående ärende.

    Är det så att det finns en vårdnadshavare som redan påbörjat ett ärende? Om det är så behöver du logga in på "Min Sida". Där hittar du samtliga ärenden som du har i kommunen.

    Om du har fler frågor så är du varmt välkommen att höra av dig igen.

    Med vänlig hälsning
    Kajsa Kundtjänsthandläggare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.